12/11/2021 tarihinden itibaren geçerli olan GENEL SATIŞ HÜKÜM VE KOŞULLARI
Yer
Aşağıdaki Satış Şartları ve Koşulları, “https://www.gemimarket.it” (Web sitesi). Satıcı, kayıtlı ofisi Viale Monza 347 Milano MI 20126 IT, MI Ticaret Odası - 2114222, KDV numarası IT01765660764, sermayesi 80.000,00 € tamamen ödenmiş olan Gemi Elettronica Srl'dir (Satıcı).
Madde 1. Uygulama Kapsamı
1.1 Web sitesindeki satış, 6 Eylül 2005, No. 206 (İtalyanca) Kanun Hükmünde Kararnamenin Bölüm I, Başlık III (Bölüm 45 ve devamı) tarafından düzenlenen bir mesafeli satış sözleşmesini temsil eder. Tüketici Kanunu) ve elektronik ticarete ilişkin 9 Nisan 2003 tarih ve 70 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile.
1.2 Genel Satış Şartları ve Koşulları, Satıcı tarafından Web Sitesinde gerçekleştirilen tüm satışlar için geçerlidir. Şartlar yalnızca iş günleri dikkate alınarak hesaplanır ve cumartesi, pazar ve tatil günleri hariç tutulur.
1.3 Genel Satış Koşulları herhangi bir zamanda değiştirilebilir ve/veya tadil edilebilir. Nihai değişiklikler ve/veya yeni koşullar, Web Sitesinde yayınlandığı tarihten itibaren geçerli olacaktır. Bu nedenle, herhangi bir sipariş vermeden önce kullanıcıların Genel Satış Koşulları'nın en güncel versiyonunu okumak için web sitesini düzenli olarak ziyaret etmeleri rica olunur.
1.4 Geçerli Genel Satış Şartları ve Koşulları aşağıda belirtilmiştir: satın alma siparişinin verildiği tarihte yürürlükte olan hükümler.
1.5 Bu Genel Satış Şartları ve Koşulları, ürünlerin Satıcı dışındaki taraflarca satışını ve/veya hizmet tedarikini düzenlemez, Web Sitesinde bağlantılar, bannerlar veya köprüler aracılığıyla mevcuttur. Kullanıcı bu taraflarla ticari işlem yapmadan önce satış koşullarını kontrol etmelidir. Satıcı bu tarafların hizmet tedarikinden ve/veya ürün satışından sorumlu değildir. Satıcı, bu bağlantılardan ulaşılan siteler üzerinde herhangi bir kontrol ve/veya izleme yapmamaktadır. Satıcı, bu Web Sitelerinin içeriğine veya söz konusu web sitelerindeki olası hatalara ve/veya eksikliklere ve/veya yasal ihlallere ilişkin hiçbir sorumluluk kabul etmez.
1.6 Kullanıcı, bu Genel Şartlar ve Koşulları dikkatle okuyacaktır. Satış ve Satıcının, satın alma işlemi sırasında da Web Sitesinde sağladığı diğer tüm bilgiler.
1.7 Satın alma siparişinin gönderilmesi, bu Genel Satış Koşullarının kabul edildiği anlamına gelir.
Madde 2. Web Sitesi Aracılığıyla Satın Alma
2.1 Web Sitesi aracılığıyla satın alma işlemine,
- Web Sitesinin kayıtlı kullanıcısı < olan kullanıcının erişmesine izin verilir. /li>
- hem tüketici hem de tüccar olarak hareket eder. 3. Maddenin I. Fıkrası uyarınca, bent. a) Tüketici Kanunu'nda 'tüketici', yürütebileceği herhangi bir iş, ticari, mesleki veya zanaat faaliyetiyle ilgisi olmayan amaçlarla hareket eden gerçek kişi olarak tanımlanmaktadır. 3. Maddenin I. Fıkrası uyarınca, bent. c) Tüketici Kanunu'nda 'tacir'; işi, ticari, mesleki veya zanaat faaliyetleriyle ilgili amaçlarla hareket eden gerçek kişi olarak tanımlanmaktadır.
2.2 Siparişlerin, satın alma miktarı ve/veya sıklığı açısından anormal olması durumunda Satıcı, usulsüzlükleri durdurmak için gerekli tüm önlemleri alma hakkını saklı tutar.
2.3 Satıcı, reddetme veya iptal etme hakkını saklı tutar. verilen siparişler:
- Satıcının anlaşmazlık içinde olduğu bir kullanıcı tarafından
- bu Genel Satış Hüküm ve Koşullarını ihlal eden bir kullanıcı tarafından
- Yanlış, eksik veya başka bir şekilde yanlış kişisel veri gönderen veya Satıcıya gerekli belgeleri göndermeyen bir kullanıcı tarafından
Madde 3. Web Sitesine Kayıt
3.1 Web Sitesine kaydolmak için kullanıcının aşağıdaki verileri girerek kayıt formunu doldurması gerekir:
- ad
- soyadı
- e-posta
- adres
- telefon
- mali kanun.
3.2 Kullanıcı, şüphe duyması veya şüphelenmesi durumunda Satıcıyı derhal bilgilendirmeyi taahhüt eder. söz konusu verilerin yasa dışı kullanımından veya ifşa edilmesinden haberdardır.
3.3 Kullanıcı, Web Sitesine kayıt işlemi sırasında sağladığı kişisel verilerin eksiksiz ve doğru olduğunu garanti eder ve Satıcıyı herhangi bir olasılığa karşı tazmin etmeyi ve zararsız tutmayı taahhüt eder. Kullanıcının Web Sitesine kaydolmaya veya kayıt bilgilerinin saklanmasına ilişkin hükümlerin ihlalinden kaynaklanan ve/veya bununla herhangi bir şekilde bağlantılı kayıplar, hasarlar ve/veya yükümlülükler.
Madde 4. Kayıt için Gerekli Bilgiler Bir Sözleşmenin Akdedilmesi
4.1 Elektronik ticarete ilişkin 9 Nisan 2003 tarih ve 70 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname uyarınca, Satıcı işbu belge ile kullanıcıyı aşağıdaki konularda bilgilendirir:
- Web Sitesinde satın alma sözleşmesi yapılması durumunda, kullanıcının elektronik formatta bir sipariş formu doldurması ve Web Sitesinde zaman zaman görünecek talimatları izleyerek bunu elektronik olarak Satıcıya göndermesi gerekir;
- sözleşme akdedilmiştir sipariş formu Satıcının sunucusuna ulaştığında
- sipariş formu gönderildikten sonra Satıcı, kullanıcıya belirtilen e-posta adresine aşağıdakileri içeren bir sipariş onayı gönderecektir:
- satın alma açıklamaları
- ilgili fiyat
- ödeme anlamına gelir
- teslimat masraflarının bir göstergesi
- bir gösterge Teslimat masrafları ve her türlü ek masraf.
Madde 5. Ürün Stok Durumu
5.1 Ürün stok durumu sürekli olarak izlenir ve güncellenir. Ancak Site aynı anda birden fazla kullanıcı tarafından ziyaret edilebildiğinden, birden fazla kullanıcının aynı anda aynı ürünü satın alması da mümkündür. Bu durumlarda Ürün, stokta kalmamış veya yeniden stoklama gerekli olduğundan anlık olarak mevcut olmasa bile kısa bir süre için mevcut gibi görünebilir.
5.2 Web sitesi her ürünün stok durumuyla ilgili bilgiler içerir. Ürün.
5.3 Ürünün yukarıda belirtilen nedenlerden dolayı veya diğer durumlarda beklenmeyen şekilde mevcut olmaması halinde, kullanıcının diğer yasal haklarına, özellikle de Kitap IV, Başlık II kapsamında sağlananlara halel getirmeksizin, Ürünün mevcut olmaması durumunda İtalyan Medeni Kanunu Bölüm XIV, Satıcı kullanıcıyı derhal bilgilendirecektir. Bu nedenle kullanıcı, Tüketici Kanunu'nun 61. maddesinin 4. ve 5. paragrafları uyarınca sözleşmeyi feshetme hakkına sahip olacaktır.
5.4 Alternatif olarak ve haklarına halel getirmeksizin kullanıcı şunları kabul edebilir:
- teslimat süresinin uzatılması
- eşdeğer veya daha yüksek değerde bir ürün (bu durumda farkın ödenmesi ve kullanıcının açıkça kabul etmesi üzerine)
- Sitedeki alışverişlerde harcanacak bir indirim kuponu. İndirim kuponunun tutarı, son kullanma tarihi ve tüm sınırlamalar Satıcı tarafından zaman zaman bildirilecektir.
5.5 Ürünlerin satın alınması için ödenen tutarın geri ödenmesi talep edilirse daha sonra müsait olmadığı tespit edilen tutar, Satıcı tarafından en geç 10 gün içinde iade edilecektir.
5.6 Kullanıcının Tüketici Kanunu'nun 61. maddesinin 4. ve 5. fıkraları uyarınca sözleşmeyi fesih hakkını kullanması halinde, satın alma sözleşmesi sona erecektir. Ürünün fiyatı, varsa teslimat ücretleri ve siparişten kaynaklanan diğer ek maliyetler (Vadesi Gelen Toplam Tutar) tarafından belirtilen vadesi gelen toplam tutarın ödemesi zaten yapılmışsa, Satıcı Toplam tutarı iade edecektir. 'Site Üzerinden Yapılan Alışverişlerde Ödeme Yöntemleri' Maddesi uyarınca Ödenecek Tutar.
Md. 6. Ürün Sayfası
6.1 Her Ürüne, ana özelliklerini gösteren bir ürün bilgi sayfası (Ürün Sayfası) eşlik eder. Web Sitesindeki görseller ve açıklamalar, Ürünlerin özelliklerini mümkün olduğunca aslına sadık kalarak yansıtmaktadır. Ancak Ürünlerin renkleri, bilgisayar sistemlerinin veya bunları görüntülemek için kullanılan bilgisayarların ayarlarından dolayı gerçekte olduğundan farklı olabilir. Ayrıca Ürün Bilgi Formu'nda yer alan Ürün görselleri boyut veya aksesuar ürünlerine göre farklılık gösterebilir. Dolayısıyla bu görüntülerin yaklaşık olduğu ve yaygın olarak kabul edilen tolerans eşiklerini ifade ettiği anlaşılmalıdır. Mal satışı sözleşmesinin amaçları açısından, kullanıcı tarafından iletilen sipariş formundaki Ürün açıklaması referans noktası olarak alınacaktır.
Madde 7. Fiyatlar
7.1 Tüm fiyatlara KDV dahildir.
7.2 Satıcı, önceden bildirimde bulunmaksızın herhangi bir zamanda fiyatı değiştirme hakkını saklı tutar; kullanıcıya kesilecek fiyatın, sayfada listelenen fiyat olacağı anlaşılmalıdır. Siparişin verildiği anda web sitesinde olup, söz konusu siparişin iletilmesinden sonra herhangi bir dalgalanma (artış veya azalma) kaydedilmeyecektir.
7.3 Varsa nakliye masrafları siparişte açıkça ve ayrıca belirtilir. Kullanıcı bunu iletmeye başlamadan önce formu doldurun.
Madde 8. Satın Alma Siparişleri
8.1 Satıcı, Ürünleri yalnızca Toplam Tutarın başarıyla ödendiğine dair onay alındıktan sonra teslim edecektir. Kullanımdan dolayı. Ürünlerin mülkiyeti, Ürünün taşıyıcıya teslim edildiği an olarak anlaşılan teslimat sırasında size devredilecektir. Ürün(ler)e ilişkin Satıcıya atfedilemeyecek her türlü kayıp veya hasar riski, Satıcının veya kurye dışında kullanıcı tarafından belirlenen üçüncü bir tarafın Ürün(ler)in mülkiyetini maddi olarak ele geçirmesi durumunda kullanıcıya geçecektir. .
Sizin tarafınızdan seçilen Hizmet, yalnızca Ödenmesi Gereken Toplam Tutarın ödenmesinden sonra gerçekleştirilecektir. Satıcı, satın alma siparişinizi gönderdikten sonra Ödenmesi Gereken Toplam Tutarın tamamını veya bir kısmını ödemediğinizin tespit edilmesi durumunda hizmeti sunmama hakkını saklı tutar.
8.2 Satın alma sözleşmesi, Ödenmesi Gereken Toplam Tutarın ödenmemesi durumunda feshedilir. Sizinle yazılı olarak aksi kararlaştırılmadıkça, sipariş buna göre iptal edilecektir.
8.3 Bir satın alma siparişi göndermek için, bu Genel Satış Şartları ve Koşullarını okuyup onaylamanız ve ilgili kutuyu tıklamanız gerekir. satın alma işleminin sayfaları. Bu Genel Satış Hüküm ve Koşullarının kabul edilmemesi, bu Web Sitesinden alışveriş yapılmasını imkansız hale getirecektir.
Madde 9. Web Sitesi Aracılığıyla Yapılan Satın Alma İşlemleri için Ödeme Yöntemleri
9.1 Ödeme şu tarihte yapılır: Web sitesi şu şekilde yapılabilir:
- Ödeme kartları
- PayPal
- Teslimatta nakit
- Banka havalesi.
9.2 Satıcı aşağıdaki kredi kartlarını kabul etmektedir:
- VISA
- MasterCard (Cirrus Maestro)
- PostePay
- American Express
Ödeme, yalnızca (i) ödeme için kullanılan ödeme kartı bilgileriniz doğrulandıktan ve (ii) ödeme kartınızın verildiği kuruluş tarafından doğrulandıktan sonra yapılacaktır. Ödeme talimatını verdiniz.
İç pazardaki ödeme hizmetlerine (PSD2) ilişkin 2015/2366/ (AB) sayılı Direktif uyarınca, kullanıcıya satın alma işlemini tamamlamasının gerekebileceği konusunda bilgi verilir. çevrimiçi ödeme işlemini gerçekleştirmekten sorumlu ödeme kuruluşunun gerektirdiği kimlik doğrulama kriterlerini karşılayarak işlemi gerçekleştirin. Kimlik doğrulama kriterleri, kullanıcının kimliğini (bu kriteri karşılamak için kullanıcının satın alma işlemi sırasında Web Sitesinde kayıtlı olması gerekir) ve ödeme kurumu tarafından iletilen kimlik doğrulama kodunun bağlamsal bilgisini (Güçlü Müşteri Kimlik Doğrulaması) ifade eder. Bu prosedürün tamamlanmaması, Web Sitesi üzerinden satın alma işleminin tamamlanmasını imkansız hale getirebilir.
Ödeme kartının gizli verileri (kart numarası, sahibi, son kullanma tarihi, güvenlik kodu) şifrelenerek doğrudan ödeme kartına iletilir. Satıcının kullandığı sunuculardan geçmeden ilgili ödeme kuruluşuna iletilir. Bu nedenle Satıcı, Ürünlerin ödemesini yapmak için kullanılan ödeme kartınızın verilerine hiçbir zaman erişemez ve bu verileri saklamaz.
Ödenecek Toplam Tutarın tahsilatı, yalnızca siparişin iletilmesi sırasında yapılacaktır. .
9.3 PayPal ödemeleriyle ilgili olarak, kullanıcı www.paypal.com web sitesine yönlendirilecek ve burada PayPal tarafından düzenlenen öngörülen prosedüre ve PayPal'ın hüküm ve koşullarına göre ödeme yapacaktır. kullanıcı ile PayPal arasında mutabakata varılan sözleşme. PayPal web sitesine eklenen veriler doğrudan PayPal tarafından işlenecek ve Satıcıya gönderilmeyecek veya Satıcıyla paylaşılmayacaktır. Bu nedenle Satıcı, kullanıcının PayPal hesabına bağlı kredi kartı ayrıntılarını veya söz konusu hesaba bağlı diğer ödeme şeklinin ayrıntılarını hiçbir şekilde bilemez veya ezberleyemez.
Ödeme şu şekilde yapılırsa: PayPal aracılığıyla yapılan ödemelerde Toplam Ödeme tutarı, çevrimiçi sözleşmenin imzalanmasıyla aynı anda PayPal tarafından kullanıcının hesabından tahsil edilecektir. Sözleşmenin herhangi bir sebeple feshedilmesi veya başka bir iade durumunda, kullanıcıya ödenmesi gereken iade tutarı kullanıcının PayPal hesabına aktarılacaktır. Toplam tutarın bu hesaba bağlı ödeme aracına aktarılmasının süresi yalnızca PayPal'a ve banka sistemine bağlıdır. Kredi talimatı söz konusu hesap lehine düzenlendikten sonra Satıcı, geri ödemenin Kullanıcıya yansıtılmasındaki herhangi bir gecikme veya eksiklikten sorumlu tutulamaz. Bu Genel Satış Şartları ve Koşulları uyarınca yapılacak her türlü geri ödeme, kullanıcının PayPal hesabına yapılacaktır.
9.4 Ödeme aracı olarak teslimatta nakit ödemeyi seçerseniz Satıcı sizi bilgilendirir. gönderi için 5,90 € ek ücret veya Web Sitesinde gösterilen farklı tutarın tahsil edileceğini. Teslimatta nakit ödeme yapmayı tercih ederseniz, Ürünlerin teslimatı sırasında, satın alma siparişinde belirtilen tutarda nakit paraya sahip olmanız gerekir (çünkü kuryenin çek kabul etme veya üzerini değiştirme yetkisi yoktur): durumunda, satın alma sözleşmesi İtalyan Medeni Kanunu'nun 1456. maddesi uyarınca ve bu madde amaçları doğrultusunda haklı olarak feshedilmiş sayılacaktır. Sözleşmenin feshi ve bunun sonucunda siparişin iptali size bildirilecektir. Bu Genel Satış Koşulları uyarınca yapılacak herhangi bir geri ödeme, tarafınızca sağlanan banka bilgilerine banka havalesi yoluyla yapılacaktır.
9.5 Banka havalesi yoluyla ödeme yapmayı seçerseniz, sipariş alındıktan sonra, Satıcı, banka bilgilerini ve transferin yapılması için son tarihi e-posta yoluyla kullanıcıya bildirecektir. E-posta, yapılan havalenin makbuzunun veya bunun teyidinin e-posta ile gönderilmesi talebini içerebilir.
Banka havalesi yoluyla ödeme yapılması durumunda, Ürün(ler)in teslimat süresi, tarihinden itibaren başlayacaktır. Satıcı tarafından banka havalesinin makbuz tarihi veya banka havalesinin Satıcı lehine emredildiğinin onaylandığı tarihten (hangisi önce gelirse) itibaren.
Aksi kararlaştırılmadıkça, Hizmetler yalnızca Ödenmesi Gereken Toplam Tutarın banka havalesi yoluyla alınmasından sonra sağlanacaktır.
Kullanıcının şunları belirtmesi gerekir:
- satın alma siparişinin referans numarasını
- Satın alma siparişi tarihi.
Sipariş verildikten sonra 7 iş günü içinde ödeme yapmanız gerekir. Buna uyulmaması, sonraki 3 iş günü içinde sözleşmenin otomatik olarak feshedilmesine neden olacaktır.
Md. 10. Ürün Teslimatı
10.1 Web Sitesinde ve/veya Ürün Sayfasında belirtilen durumlar haricinde teslimata ilişkin herhangi bir sınırlama yoktur.
10.2 Ürünlerin teslimatına ilişkin masraflar, Kullanıcı tarafından seçilen teslimat prosedürüne göre değişiklik gösterebilecek olan masraflar ve diğer olası masraflar, Ürün Bilgi Formu'nda veya bunun bildirildiği diğer bölümlerde aksi belirtilmediği sürece kullanıcı tarafından karşılanacaktır.
10.3 Ürünler, siparişin alınmasından itibaren 3 gün içinde ve her halükarda sözleşmenin imzalandığı günden itibaren otuz gün içinde teslim edilecektir.
10.4 Sizden doğrulamanız rica olunur. Teslim edilen Ürünün koşulları. Ürünün kaybolma veya hasar görmesi riskinin, Satıcıya atfedilemeyen nedenlerden dolayı, sizin veya sizin tarafınızdan belirlenen ve taşıyıcıdan farklı bir üçüncü şahsın Ürünün fiziksel olarak mülkiyetini almasıyla devredildiği gerçeğine halel getirmeksizin, Satıcı, aldığınız Ürün sayısını ve ambalajın sağlam, hasarsız olduğunu, ıslak olmadığını veya kapatma malzemeleri dahil başka şekilde değiştirilmediğini kontrol etmenizi önerir; Ayrıca Satıcı, herhangi bir anormalliği taşıyıcının taşıma belgesinde belirtmenizi ve bu durumda paketi rezervasyonla kabul etmenizi önerir. Pakette açık bir tahrifat veya değişiklik belirtisi görülmesi durumunda, Satıcıya derhal bilgi verilmesi tavsiye edilir. Her durumda, cayma hakkı (Ürün için varsa) ve yasal uygunluk garantisi geçerlidir.
Madde 11. Cayma Hakkı
11.1 Kullanıcı - Tüketici - ondört takvim günü içerisinde, bu maddede belirtilenler dışında herhangi bir ek maliyet ve masrafa katlanmaksızın ve gerekçe göstermeksizin Ürüne ilişkin mal satış sözleşmesinden cayma hakkına sahiptir (Cayma hakkı). Cayma süresi (Cayma Süresi) 14 gün sonra sona erer:
a tek bir Ürün siparişi durumunda, kullanıcının veya taşıyıcı dışında ve kullanıcı tarafından belirlenen üçüncü bir tarafın maddi mülkiyete girdiği günden itibaren Ürünün;
b. Ayrı teslimatlar içeren Çoklu Sipariş durumunda, kullanıcının veya taşıyıcı dışında ve kullanıcı tarafından belirlenen üçüncü bir tarafın, en son teslim edilen Ürün'ün maddi mülkiyetine geçtiği günden itibaren; veya
c. Farklı partilerden veya birden fazla parçadan oluşan bir Ürünün teslimine ilişkin bir sipariş olması durumunda, sizin veya taşıyıcıdan farklı ve sizin tarafınızdan seçilen üçüncü bir kişinin, son partinin veya son parçanın fiziki mülkiyetini aldığı günden itibaren .
11.2 Cayma Hakkını kullanmak için kullanıcının, Cayma Süresinin sona ermesinden önce cayma kararını Satıcıya bildirmesi gerekir.
11.3 Cayma hakkını kullandınız Cayma Süresinin bitiminden önce ilgili iletişimin tarafınızca gönderilmesi durumunda Cayma Süresi içinde cayma hakkı. Bu iletişim aşağıdaki yollarla iletilmelidir:
E-posta: [email protected]
< p>Cayma Süresinin bitiminden önce bu hakkın kullanıldığına ilişkin ispat yükümlülüğü kullanıcıya ait olduğundan, Tüketici, Cayma Hakkının kullanımına ilişkin iletişim için kalıcı saklama olanağı elde edecektir.11.4 Cayma hakkının kullanılması durumunda, hak kullanıldıktan sonra kullanıcı, Ürünlerin gereksiz bir gecikme olmaksızın ve her halükarda cayma tarihinden itibaren 14 takvim günü öncesinde Satıcıya iade edilmesini sağlamalıdır. Kullanıcı sözleşmeden çekilme kararını Satıcıya bildirmiştir. Kullanıcının, Ürünü/Ürünleri daha önce belirtilen 14 günlük sürenin bitiminden önce Satıcının belirttiği kuryeye veya duruma göre seçtiği bir kuryeye (İade Süresi) teslim etmesi halinde bu süreye uyulur. Ürün, usulüne uygun şekilde korunarak paketlenmiş ve (mümkünse) orijinal ambalajında aşağıdaki adrese iade edilmelidir (ürünlerin seri numaraları üzerinde basılıysa her zaman orijinal ambalaj gereklidir):
Gemi Elettronica
Contrada Piano Mulino, Lotto A1 85034, Francavilla sul Sinni (PZ)
11.5 Ürünü iade etmenin maliyeti (gümrük vergileri dahil) kullanıcıya aittir ve kullanıcı tarafından karşılanır. iadenin sorumluluğu kendi sorumluluğundadır.
11.6 Kullanıcının sözleşmeden çekilmesi durumunda Satıcı, teslimat masrafları da dahil olmak üzere kullanıcı tarafından Ürün için ödenen Toplam Vadeli Ödeme tutarını aşırı gecikme olmaksızın ve en geç 14 takvim gününe kadar iade edecektir. Kullanıcının sözleşmeden çekilme kararının Satıcıya bildirildiği tarihten itibaren günler. Geri ödeme, orijinal işlem için kullanılan ödeme yönteminin aynısı kullanılarak gerçekleştirilecektir. Kullanıcının Ürünleri kendi seçtiği bir taşıyıcıyı kullanarak masrafları kendisine ait olmak üzere iade etmesi durumunda Satıcı, Ürünler teslim alınana veya Ürünleri geri gönderdiğinizi kanıtlayana kadar (hangisi daha önceyse) geri ödemeyi askıya alabilir. p>
11.7 Ürünün, özellikleri ve Ürünün işleyişini oluşturmak için gerekli olandan farklı bir şekilde kullanılması nedeniyle malların değerinde meydana gelen azalmadan yalnızca kullanıcı sorumludur. Her durumda Ürün normal özenle saklanmalı, kullanılmalı ve incelenmeli ve sağlam, tüm parçaları eksiksiz, tamamen çalışır durumda iade edilmeli, aynı zamanda tüm aksesuarları ve açıklayıcı broşürleri, varsa etiketleri ve mührü de eklenmiş olarak içermelidir. Ürüne sağlam ve tahrif edilmemiş, kullanım amacına tamamen uygun ve aşınma veya kir belirtisi olmayan bir şekilde teslim edilmelidir. Cayma hakkı Ürün'ün tamamına uygulanır. Bu anlamda, Ürünün yalnızca bazı parçaları ve/veya aksesuarları (temsil etmeyen ve özerk ürünler olmayan) için kullanılamaz.
11.8 Ürünün aşağıdaki nedenlerden dolayı değer kaybına uğraması durumunda: Satıcı, Ürünün niteliğini, özelliklerini ve işleyişini tespit etmek için gerekli olanın dışında malın elleçlenmesi durumunda, Satıcı, bu değer kaybına eşit bir tutarı iade tutarından düşme hakkını saklı tutar. Şirket, Ürünü aldıktan sonra durumu ve bunun sonucunda azalan iade tutarını size bildirecektir. Geri ödeme zaten ödenmişse Şirket, Ürün'ün değerinin düşmesi nedeniyle kullanıcının ödemesi gereken tutarın ödenmesine ilişkin banka bilgilerini iletecektir.
11.9 Para çekme işleminin gerçekleşmesi durumunda ilgili mevzuat hükümlerine uygun kullanılmaması sözleşmenin feshi sonucunu doğurmaz ve dolayısıyla herhangi bir tazminat hakkı doğurmaz. Satıcı, Ürünü teslim aldıktan sonra cayma talebini reddedeceğini kullanıcıya bildirecektir. Ürünün Satıcıya zaten geri ulaşması durumunda, ücret karşılığında ve kullanıcının sorumluluğunda yapılması gereken teslim alma işlemi için kullanıcı tarafından imha edilmek üzere Satıcıda kalacaktır.
11.10 Çoklu Siparişlerden kısmi cayma durumunda, kullanıcı lehine geri ödenecek teslimat masraflarının tutarı, caymaya konu Ürünün değeriyle orantılı olarak belirlenecektir. Örneğin, kullanıcı, ilki 50,00 Euro ve ikincisi 150,00 Euro değerinde iki Ürün içeren 200,00 Euro tutarında bir sipariş verdi ve 150,00 Euro değerindeki Ürünü iade etti; kullanıcıya eşit miktarda geri ödeme yapılacaktır. yapılan teslimat masraflarının %75'ine kadar. Her durumda, iade edilecek teslimat masraflarının tutarı hiçbir zaman kullanıcının fiilen ödediği tutarı aşmayacaktır.
Madde 12. Yasal Uygunluk Garantisi
Web Sitesinde Satılan Tüm Ürünler Tüketici Kanunu'nun 128-135 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamesinin 128-135. maddeleri kapsamında sağlanan yasal uygunluk garantisi kapsamındadır (Yasal Garanti).
Geçerli olduğu kişiler
Yasal Garanti tüketicilere mahsustur. Bu nedenle, yalnızca girişimcilik, ticari, zanaat veya profesyonel faaliyetler dışındaki amaçlarla Web Sitesinden satın alma işlemi gerçekleştiren kullanıcılar için geçerlidir.
Geçerli olduğu zaman
Satıcı aşağıdaki hususlara karşı sorumludur: Ürünün teslimi sırasında mevcut olan ve teslimattan sonraki iki yıl içinde ortaya çıkan uygunsuzluklar için tüketici nezdinde. Uygunsuzluğun tespit edildiği tarihten itibaren iki ay içinde, garantinin iptali cezasıyla Satıcıya bildirilmesi gerekir.
Aksi kanıtlanmadıkça, uygunsuzluğun altı ay içinde gerçekleşmesi. Varsayım ürünün niteliğine veya uygunsuzluğun niteliğine aykırı olmadığı sürece, ürünün teslim tarihinden itibaren mevcut olduğu varsayılır. Ürünün teslimini takip eden yedinci aydan itibaren, uygunsuzluğun ürünün teslimi anında mevcut olduğunu ispat yükü tüketiciye aittir.
Yasal Garantiden yararlanmak istiyorsanız, ürünün satın alma ve teslimat tarihine ilişkin kanıt sunmanız gerekir. Bu nedenle, satın alma işlemini kanıtlamak amacıyla, Satıcı tarafından gönderilen faturanın yanı sıra taşıma belgesini veya satın alma tarihini belgeleyen diğer herhangi bir belgeyi (kredi kartı ekstresi veya banka ekstresi gibi) saklamanız tavsiye edilir. ) ve teslim tarihi.
Sözleşmenin feshi halinde Satıcı, Ürünün satın alma bedeli, nakliye masrafları ve diğer her türlü ek maliyetten oluşan ödenen toplam tutarı tüketiciye iade edecektir. Fiyat indirimi durumunda Satıcı, tüketiciyle önceden mutabakata varılan indirim tutarını iade edecektir. Geri ödeme veya indirim tutarı, tüketicinin satın alma işleminde kullandığı araç veya ödeme çözümüne aktarılacaktır.
Usulsüz kullanımdan kaynaklanan herhangi bir zarar durumunda Satıcı sorumlu tutulamaz. Ürünün kullanımında veya öngörülemeyen durumlardan veya mücbir sebeplerden kaynaklanan hasar durumunda.
Satın alma işlemini Tüketici Kanunu hükümlerine uygun olarak 'profesyonel' olarak yaptıysanız, bu maddenin önceki paragrafları maddesi geçerli değildir. Sanat tarafından sağlanan yasal garanti. İtalyan Medeni Kanunu'nun 1490'ı.
Madde 13. Üreticinin Standart Garantisi
13.1 Web sitesinde satılan ürünler, niteliklerine göre, tarafından verilen standart bir garanti kapsamında olabilir. üreticiye (Geleneksel Garanti) başvurun. Kullanıcı garanti hakkını yalnızca üretici firmaya karşı ileri sürebilir. Standart Garantinin süresi, kapsamı (coğrafi kapsam dahil), koşullar ve prosedürler, kapsanan hasar/kusur türleri ve kısıtlamalar her üretici tarafından belirlenir ve ürün ambalajında yer alan garanti sertifikası adı verilen belgede belirtilir. Standart Garanti doğası gereği seçime bağlıdır ve Yasal Garantiye ekleme yapmaz, onu değiştirmez, kısıtlamaz, halel getirmez veya iptal etmez.
Madde 14. Geçerli Kanun ve Yargı Yetkisi; anlaşmazlıkların mahkeme dışında çözümü - Alternatif Uyuşmazlık Çözümü/Çevrimiçi Uyuşmazlık Çözümü
14.1 Sizinle Satıcı arasında akdedilen satın alma sözleşmeleri İtalyan yasalarına tabidir. İtalya'da düzenli olarak ikamet etmeyen kullanıcılara, mutat olarak ikamet ettikleri ülkenin hukukunun öngördüğü ve özellikle cayma hakkının kullanılmasına ilişkin süreye ilişkin, muhtemelen daha elverişli ve zorunlu hükümler uygulanacaktır. Kullanıcının bu hakkı kullanmak istemesi halinde Ürünleri bu hakkın iletilmesine ilişkin yöntem ve formalitelere ve yasal uygunluk garantisine iade etmek.
14.2 'Tüketici' iseniz , bu Genel Satış Hüküm ve Koşullarının uygulanması, icrası ve yorumlanmasıyla ilgili herhangi bir anlaşmazlık için, Mahkeme ikamet ettiğiniz veya ikamet yerinizi seçtiğiniz yerdir. Bu belgenin uygulanması, icrası ve yorumlanmasıyla ilgili herhangi bir anlaşmazlıkta "tacir" olmanız halinde, yukarıdaki 1. madde hükümleri uyarınca Satıcının kayıtlı merkezinin bulunduğu Mahkeme tek yargı yetkisine sahip olacaktır.
< p>14.3 6 Eylül 2005 tarih ve 206 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 141-sexies, virgül 3 maddesine (Tüketici Kanunu) göre Satıcı, kullanıcıyı son tüketici olarak Madde 3, virgül 1, bent. a) Tüketici Kanunu uyarınca, doğrudan Satıcıya şikayette bulunması ve bunun sonucunda ortaya çıkan ihtilafın çözümlenmesinin mümkün olmaması halinde, Satıcının Alternatif organizasyonuna ilişkin bilgileri sağlayacağını, Bu Genel Satış Koşullarına (Tüketici Kanunu Madde 141-bis ve devamında belirtildiği üzere ADR kuruluşları) uygun olarak akdedilen bir sözleşmeden doğan yükümlülüklere ilişkin uyuşmazlıkların mahkeme dışında çözümü için Uyuşmazlık Çözümü; Anlaşmazlığı çözmek için bu kuruluşları kullanmak isteyip istemediğini.14.4 Ayrıca Satıcı, tüketici olarak sizi Madde 3, virgül 1, lett'de bilgilendirir. a) Tüketici Uyuşmazlıklarının çevrimiçi çözümü için bir Avrupa platformunun (ODR Platformu) kurulduğunu belirten Tüketici Kanunu. Tüketici ODR Platformuna aşağıdaki bağlantıdan göz atabilir: http://ec.europa.eu /tüketiciler/odr/; Tüketici, ODR Platformu aracılığıyla ADR Kuruluşlarının listesini görebilir, her bir web sitesine yönlendiren bağlantıyı bulabilir ve dahil olduğu anlaşmazlıkların çözümü için çevrimiçi prosedür başlatabilir.
14.5 Ne olursa olsun. Tüketici Kanunu Bölüm V, Başlık II-bis'te belirtilen prosedürlere başvurularak tüketim ilişkilerine ilişkin anlaşmazlıkların mahkeme dışında çözümlenmesi prosedürünün sonucudur; her halükarda tüketici her zaman yasal dava açma hakkına sahiptir. yetkili Mahkeme önünde dava açılacaktır.
14.6 Bu Genel Satış Şartları ve Koşullarının uygulanması, ifası ve yorumlanmasıyla ilgili her türlü anlaşmazlık için, İtalya dışında Avrupa Birliği'ne üye bir ülkede ikamet eden kullanıcı, Ayrıca, anlaşmazlığın değerinin faiz, haklar ve masraflar hariç 2.000,00 Euro'yu aşmaması koşuluyla, 11 Temmuz 2007 tarihli (CE) 861/2007 sayılı Konsey Tüzüğü ile küçük talepler için oluşturulan Avrupa prosedürüne de erişebilirsiniz. Yönetmelik metnini web sitesinde bulabilirsiniz www.eur-lex.europa.eu.
Madde 15. Müşteri Hizmetleri ve Şikayetler
Bilgi talep edebilir, iletişim gönderebilir, yardım isteyebilir veya şikayet gönderebilirsiniz. Satıcının Müşteri Hizmetleri ile şu şekilde iletişime geçerek:
- e-postayla, yazarak: [email protected]
- telefonla, arayarak: +39 02 87165556.
Satıcı şikayetleri aldıktan sonra 3 gün içinde yanıt vererek ele alacaktır.